Modlitwy do św. Gemmy

O lśniący kwiecie nieba, Święta Gemmo, która przez miłość Jezusa poświęcałaś swe życie, by czynić dobro, która byłaś znamienitym przykładem pokory i ofiary; ja, Tobie oddany, zachęcony wieloma łaskami przypisanymi Twojemu wstawiennictwu, proszę Cię żarliwie, byś przyszła mi z pomocą.
Wstaw się u Twojego oblubieńca Jezusa, aby udzielił mi łaski zbawienia mojej duszy i innych łask, których potrzebuję. Wyproś, Święta Gemmo, abym umiał naśladować Twoje cnoty i zasłużył, by tak jak Ty trafić przed oblicze Boga, aby Go chwalić i wysławiać w raju. Amen. 


Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu.


O, Święta Gemmo, jakże wielka była Twoja miłość względem biednych, jakże ogromna Twoja gorliwość, by ich wspomagać! Przyjdź z pomocą także i mnie, w mojej potrzebie, i wyjednaj mi łaskę, która przyniesie ulgę mojej duszy. Liczne cuda i łaski przypisywane Twojemu wstawiennictwu niech wzbudzą we mnie ufność i wiarę w Twoją pomoc. Błagaj w moim imieniu Jezusa, Twojego niebieskiego oblubieńca: ukaż Mu stygmaty, które dała Ci Jego miłość, przypomnij Mu wylaną z nich krew, cierpienia, których doznałaś, łzy, które wylałaś za zbawienie dusz, złóż to swoje poświęcenie, będące wyrazem miłości, jako skarb drogocenny, a Jezus Cię wysłucha. Amen. 


Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu.

 


W: E. Zoffoli CP, Święta Gemma Galgani, życiorys i modlitwy, Verbinum, Warszawa 2012.

Komentarze

  1. Św. Gemma uproś dla mojego taty u Jezusa Ukrzyżowanego i Matki Bolesnej łaskę powrotu do zdrowia z choroby covidowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyprodukowano mi święta ggemmo wyzdrowienie z choroby dożynek Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. SW ggemmo wypros uzdrowienie z choroby fizycznej daj siłę a jeżeli bebędz wola boża za twoim stawiennictwem błagam o uzdrowienie Amenz choroby ty wiesz jakiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu ukrzyżowany za wstawiennictwem SW Grammy błagam o uzdrowienie z choroby fizycznej Jezu ty się tym zajmie się Grammy wstaw się za mną Amen

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz